sobota, 22 czerwca 2013

Hej :D

Przepraszam, że tak długo nie dodaję rozdziału, ale obecnie mam problemy z internetem. :( W zeszłym tygodniu rozdział był jeszcze niegotowy, bo nie miałam kiedy pisać. To był ostatni tydzień na poprawę ocen, więc same rozumiecie. A w tym niestety ciągle mam problemy z internetem.:( Teraz korzystam z uprzejmości koleżanki, żeby napisać Wam, dlaczego rozdział tak długo się nie pojawia. Postaram się go dodać najszybciej jak tylko będę mogła. Mam nadzieję, że w ciągu kilku najbliższych dni się pojawi. Być może uda mi się go dodać nawet jutro, ale niczego nie obiecuję. Jeszcze raz Was przepraszam. Mam nadzieję, że nie macie mi tego za złe i dalej będziecie czytać to opowiadanie. :) Jesteście najlepszymi czytelniczkami, jakie mogłam sobie wymarzyć. Dziękuję Wam za to, że jesteście :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz