niedziela, 8 września 2013

Hej kochane!

Domyślam się, że Was zawiodłam, bo pewnie liczyłyście na nowy rozdział w ten weekend, a ja nic nie dodałam. Mam nadzieję, że mi to wybaczycie, ale nie miałam za bardzo jak. Zaczął się rok szkolny, a ja poszłam do nowej szkoły, gdzie wymagania są o wiele większe. Na dodatek nie znam nikogo z mojej nowej klasy, nie wiem co gdzie jest w szkole, nie wiem czego spodziewać się po nauczycielach.... To zajmowało moje myśli przez ostatni tydzień i byłam tym wszystkim tak zmęczona, że albo od razu kładłam się spać, albo jeśli siedziałam przed komputerem, to nie miałam siły niczego tu napisać. Dodatkowo miałam jeszcze trochę problemów osobistych, ciężko było mi rozstać się ze starymi przyjaciółmi i pogodzić się z tym, że nie będziemy już razem w klasie, a do tego przeżyłam załamanie miłosne. Wiedziałyście, że złamane serce aż tak boli? Ja niestety przekonałam się o tym ostatnio.  A jak tam u Was po rozpoczęciu roku szkolnego? Mam nadzieję, że lepiej niż u mnie :)
Jeśli chodzi o dodawanie rozdziałów, to postaram się to robić jak najczęściej i starać się dla Was najbardziej jak się tylko da. Nie wiem czy w tygodniu uda mi się dodać rozdział, jeśli nie to obiecuję że następny pojawi się w weekend. A potem też mam nadzieję, że uda mi się dodawać rozdziały w weekend. Najprawdopodobniej będą się pojawiały koło soboty, co tydzień:) Może tak być? Mam ostatnio nieco problemów z weną, więc może nie zawsze udawać mi się dotrzymywać tej umowy, jednak będę się dla Was starać, bo kocham pisać, kocham ten blog no i przede wszystkim kocham Was :* Dziękuję Wam za wszystkie miłe słowa, które od Was usłyszałam, to zawsze motywuje mnie do dalszego pisana. Jesteście wspaniałe.
Na zakończenie chciałabym Wam powiedzieć, że jakiś czas temu założyłam sobie twittera, więc jeśli któraś z Was chciałaby mieć ze mną jakiś kontakt, żeby dowiedzieć się czegoś na temat opowiadania, albo tak po prostu żeby pogadać, to serdecznie Was zapraszam.  @this_is_us_1_d to ja  :) Jeżeli tylko macie do mnie jakieś pytania, albo po prost Wam się nudzi, to bardzo chętnie zamienię z Wami parę słów:)  Jeśli chcecie napiszcie mi w komentarzach swoje twittery, żebym mogła ws follownąć :)
To chyba wszystko co miałam Wam do powiedzenia, jeśli ktoś w ogóle dotarł do końca tej mojej paplaniny, to bardzo dziękuję za uwagę ;* Kocham Was i życzę powodzenia w nowym roku szkolnym :*


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz